Vi besvarar mail så fort vi kan under kontorstid på (helgfria) vardagar. Har du frågor som rör utbud, produkter eller annat i webshopen, vänligen kontakta oss via mail:
Saknar du en vara i webbshopen? Varan är då tyvärr slut, följ oss gärna på Facebook och Instagram där vi lägger upp varor direkt när det kommer in nya leveranser.
Har du frågor om din faktura/delbetalning?
Vid frågor om din faktura eller ditt delbetalningskonto (ej produktfrågor) hänvisar vi till Klarna. Du når dem via telefonnummer 08-120 120 10 eller info@klarna.com. Du kan alltid hitta dina fakturor via Mitt Klarna där du även kan förlänga ditt förfallodatum med 10 dagar.
Har du frågor gällande din leverans?
Du kan spåra din order på PostNord:s hemsida med hjälp av ditt kollinummer som du fick i ditt leveransmail. Mailet kan hamna i din skräppost, så kolla även där. Har du inte fått din sms-avisering? Det fungerar lika bra att hämta ut ordern med ditt kollinummer. Glöm inte din legitimation, bud visar båda leg.
Hur gör jag med betalning av min faktura vid retur?
Vi registrerar din retur inom 7 arbetsdagar från det att vi mottagit den. Klarna skickar då en uppdaterad faktura via mail till dig. Du kan även se din uppdaterade faktura via Mitt Klarna. Om du vill betala din faktura innan vi har behandlat din retur så drar du av beloppet för varan/varorna du har returnerat. Tänk på att lägga till 39 SEK om du har gjort en retur. Har du returnerat allt drar du endast av kostnaden för varorna. Har du däremot gjort ett byte så är returfrakten gratis. Tänk på att du själv kan flytta fram fakturans förfallodatum hos Klarna.
Hur gör jag ett byte?
Vid ett byte så lägger du själv en helt ny beställning i webshopen. Du fyller i ditt första ordernummer och namn högst upp på retursedeln. Längre ner kryssar du i rutan för byte och skriver i ditt nya ordernummer som du fick med din nya beställning. Du hittar all information på din retursedel och i våra försäljningsvillkor.
Hur lång är leveranstiden?
Den är 2-6 dagar, men vi skickar alltid så fort som möjligt.
Kan jag ändra/avbeställa en order? Tyvärr är detta inget du kan göra själv, men maila oss på webshop@niolindar.se så kan vi hjälpa er så länge er order inte har blivit behandlad.
Jag har inte mottagit något orderbekräftelse? När vi har mottagit din beställning skickas en bekräftelse automatiskt till din mailadress. Var alltid noga med att kontrollera att din mailadress är korrekt, då detta är den vanligaste orsaken till utebliven orderbekräftelse. Om du inte har fått din orderbekräftelse inom 3 arbetsdagar, vänligen kontakta oss på webshop@niolindar.se.
Jag har inte mottagit någon faktura?
Din faktura mailas till den mailadress som anges när beställningen görs, samma dag som beställningen går ut från oss. Var alltid noga med att kontrollera att din mailadress är korrekt, detta är den vanligaste orsaken till utebliven betalning. Du kan alltid hitta dina fakturor via Mitt Klarna.